Ofte stillede spørgsmål

Kæmpe udsalg • Se alle de gode tilbud på hele siden • Spar 20-70% på næsten alt!

Ofte stillede spørgsmål om Wallstickers

Ofte stillede spørgsmål om Tapeter & Fototapeter

Ofte stillede spørgsmål om Emaljeskilte & Træskilte

Ofte stillede spørgsmål om Lærredstryk & Skærmvægge

 

Hvordan betaler jeg med EAN?
Du finder vores vejledning til at handle med EAN-nummer her. For at kunne handle med EAN-nummer hos os, er det vigtigt at du udfylder leverings- og faktureringsinformationer med korrekte informationer. Det er især vigtigt at EAN-nummeret er tastet korrekt, samt at det matcher med leveringsinformationerne. Er du i tvivl, så send os gerne en mail, så hjælper vi dig igennem.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?
Der kan være flere årsager til at ordrebekræftelsen ikke er landet i din indbakke. Tjek først din spam-mappe. Hvis den ikke ligger der, så send os en mail, med informationer om navn, mailadresse der er bestilt fra og evt. telefonnummer, så tjekker vi op på det.

Jeg har fortrudt mit køb. Hvad gør jeg nu?
Skulle du fortryde dit køb, så kan du læse mere om hvordan du skal forholde dig her.

Hvordan sender jeg varer retur til jer?
Skal du sende varer retur til os, så kan du læse mere om hvordan du gør her.